بررسی این گزارش در مورد خدمات طراحی وب سایت - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

رسانه: تصاویر و سایر پرونده‌های رسانه‌ای را در اینجا بارگذاری / مدیریت کنید.

افزونه یا پلاگین نام ابزارهایی است که در ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌کنید تا قابلیت‌های وردپرس را بیشتر کنید و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود. برای درک بهتر مفهوم افزونه بگذارید یک مثالی برای شما بزنیم؛ به عنوان مثال اگر وردپرس را مانند سیستم عامل بر روی گوشی تلفن همراه بدانیم، افزونه نقش همان اپلیکیشن‌هایی را دارد که شما بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید تا بتوانید امکانات بیشتری را در تلفن همراه‌تان جای دهید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

میخام که دوباه از وردپرس استفاده کنم سایت قبلی رو بالا میاره

برای ساخت فهرست وبسایتتان به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش فهرست‌ها، نام فهرست خود را وارد کرده و دکمه ایجاد فهرست را بزنید.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

امکان طراحی سایت ریسپانسیو (امکان نمایش در موبایل) در وردپرس وجود دارد.

یعنی بک لینک برای سایت شما ایجاد کنند که روی بهبود سئو سایت شما اثر به سزایی می‌گذارد.

گالری عکس

قالب‌های آماده، خود به دو دسته قالب پولی و قالب رایگان تقسیم می‌شوند. سایت‌های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش قالب آماده می‌نمایند.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

همچنین ممکن است فرایند شکستن کدها در این قالب‌ها به درستی انجام نشود و نتیجه این امر، به خطر افتادن امنیت سایت، خراب شدن، کند شدن، تاثیر منفی در سئو و غیره می‌باشد.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خدمات طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کنید، این است که حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا سایت شما را به بهترین شیوه کدنویسی کنند. همچنین کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو باشد.
بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در کلیک کنید پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید.

نظم در طراحی فوتر سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. بازدیدکننده نباید در زمان مشاهده فوتر با المان‌های گرافیکی زیادی مواجه شود و باید بتواند قسمت‌های مختلف فوتر را از هم تشخیص دهد. بهتر است از ستون‌بندی مشخصی استفاده کنید و اطلاعات کلیدی را دسته‌بندی نمایید.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با ادامه مطلب قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

ادامه مطلب طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی اینجا سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

بنابراین برای طراحی سایت با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا در انتخاب قالب مناسب شما را راهنمایی کنند.

انتشار: به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.

در ادامه، به طور کامل در این رابطه توضیحات کامل می‌دهیم.

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب کنید.

Report this wiki page